Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

3 posters

    Forum/Clan/Server thought

    Cpt.IRON
    Cpt.IRON
    Lt. Colonel
    Lt. Colonel


    Posts : 492
    Join date : 2009-02-22
    Location : Montreal

    Forum/Clan/Server thought Empty Forum/Clan/Server thought

    Post  Cpt.IRON Fri Nov 04, 2011 11:44 am

    Im creatin this topic for your thought or suggestion about the forum, on clan or even about the server. this may usefull for the future.
    Cpt.IRON
    Cpt.IRON
    Lt. Colonel
    Lt. Colonel


    Posts : 492
    Join date : 2009-02-22
    Location : Montreal

    Forum/Clan/Server thought Empty Re: Forum/Clan/Server thought

    Post  Cpt.IRON Fri Nov 04, 2011 11:53 am

    ok so im gonna start it,

    I was lookin for the clan/server rules I cannot find it on the website ( I was reading the application form )...

    some members seems to forget some rules. its not a criticism but im little bit worried rght now about the clan members participation.. some guys are away or busy for personal things. but there always a way to tell to the other guys whats goin on. I mean not only to one person. the forum site is there for somthing.

    other thought. I was looking to how Stad can put a message center on the rcon console . we need that to show our rules. and a recruiting message. Since we got a server on battlefield3. the server is full like 24/24. theres a big potential for recruiting active members. right now we have 1/4 lbc member on bf3.

    seems that game tracker doesnt work for the ranking,stats on the server


    SgtStadenko
    SgtStadenko
    Commander in Chief
    Commander in Chief


    Posts : 464
    Join date : 2009-03-09
    Age : 60
    Location : canada

    Forum/Clan/Server thought Empty Re: Forum/Clan/Server thought

    Post  SgtStadenko Fri Nov 04, 2011 9:23 pm

    well iron im touched!!someone does seems to care cheers
    server rules are in the how to join link but need to fix a page for it, which should be done soon ( fok this new job is 12 hrs a day )

    anyways i do what i can when i can, waiting on the new mw3 to see who is active or not...i have all lbc members on my friends list but cant say all other members have so.

    i see them active wen some dont...like i said in the pass only the good survives cheers

    on the forum ....me you , merls and colonel...sad ainth it! Rolling Eyes
    =LBC=Colonel
    =LBC=Colonel
    Sergeant
    Sergeant


    Posts : 40
    Join date : 2009-02-20
    Age : 58
    Location : jonquiere,Qc

    Forum/Clan/Server thought Empty Re: Forum/Clan/Server thought

    Post  =LBC=Colonel Sun Nov 06, 2011 9:37 am

    si quel qu un peut traduire,pour ma part j ai pas embarquer ds bf3,,par manque de temps et de moyens aussi,,par contre j ai deja mw3 qui est prêt pour le 8,
    c est tu possible de faire un vote a savoir qui joue a quoi,(jeux)de cette manière on voir qui vient sur le forum et qui joue a quoi
    si ce vote est envoyer a tous les membres via leur émail,tu verra qui répondra et qui est intéressé
    juste une suggestion comme çà
    =LBC=Colonel
    =LBC=Colonel
    Sergeant
    Sergeant


    Posts : 40
    Join date : 2009-02-20
    Age : 58
    Location : jonquiere,Qc

    Forum/Clan/Server thought Empty Re: Forum/Clan/Server thought

    Post  =LBC=Colonel Sun Nov 06, 2011 9:39 am

    dsl si j ecrit pas souvent,,mais j ai de la misere avec l anglais,,c est pas que je veux pas,c est que je peut pas,,,lol,,mais je vient regulierement voir les post
    Cpt.IRON
    Cpt.IRON
    Lt. Colonel
    Lt. Colonel


    Posts : 492
    Join date : 2009-02-22
    Location : Montreal

    Forum/Clan/Server thought Empty Re: Forum/Clan/Server thought

    Post  Cpt.IRON Sun Nov 06, 2011 2:47 pm

    en gros je m'inquiete sur la participation des membres du clan. il y a 1 quart des gars qui ce sont procurer bf3. on a un serveur de 32 slots et il est toujours plein presque 24h sur 24. il a un gros potentiel de recrutement.

    je disais si quelqu un est inactif pour un bon moment, qu'il devrait en informer tout le monde via le forum, au lieu d'informer 1-2 personnes. en tout cas c'est ce que je crois on fait partie d'un clan une sortie de famille de gaming virtuel. je trouve sa drole voir des gens rejoindre un clan pour y jouer quelques semaine et pus avoir de signe de vie. c'est le pourquoi la question sur les règlements du clan.

    Stad a beaucoup de travail et manque de temps pour tout appliquer a la lettre. Je comprend tout ca, je fais juste remarquer des choses pour aider.

    je vien de poster sur le topic du modern warfare 3. les serveur dedier seront gratuit oui un peu a la left for dead2. tout le monde vont pouvoir hoster un serveur de 18 personnes. sauf il ne sera pas ranker!. on ne pourra pas unlocker nos armes ni avoir des points pour evoluer le personnage.

    pour ranker il va faloir rejoindre des serveur officiel du jeux. c'est donc plate pour les clans qui desirent jouer ensemble.
    Cpt.IRON
    Cpt.IRON
    Lt. Colonel
    Lt. Colonel


    Posts : 492
    Join date : 2009-02-22
    Location : Montreal

    Forum/Clan/Server thought Empty Re: Forum/Clan/Server thought

    Post  Cpt.IRON Sun Nov 06, 2011 2:55 pm

    =LBC=Colonel wrote:dsl si j ecrit pas souvent,,mais j ai de la misere avec l anglais,,c est pas que je veux pas,c est que je peut pas,,,lol,,mais je vient regulierement voir les post

    si tu veut ecrire quelque chose sur le forum gene toi pas a cause de la langue. ecrit en francais au pire on va traduire si quelqu un le demande.

    mais tres peu de membres viennent sur le forum. peut etre une autre generation je sais pas. perso je suis asser actif sur ce forum et plusieurs autres ( de sports, d'informatique, de jeux etc ) c'est donc normal pour moi d'y poster des trucs.
    Cpt.IRON
    Cpt.IRON
    Lt. Colonel
    Lt. Colonel


    Posts : 492
    Join date : 2009-02-22
    Location : Montreal

    Forum/Clan/Server thought Empty Re: Forum/Clan/Server thought

    Post  Cpt.IRON Sun Oct 14, 2012 2:04 pm

    ouin.... un gros ouin
    SgtStadenko
    SgtStadenko
    Commander in Chief
    Commander in Chief


    Posts : 464
    Join date : 2009-03-09
    Age : 60
    Location : canada

    Forum/Clan/Server thought Empty Re: Forum/Clan/Server thought

    Post  SgtStadenko Sun Oct 14, 2012 5:05 pm

    no comprendé senior.... scratch ....lol...bien sur la langue qui te convient vieux, pis y a des gros changement dans le clan qui s'en vient, ras le bol de certaine chose... Cool pas vous autre bien sur... Wink
    Cpt.IRON
    Cpt.IRON
    Lt. Colonel
    Lt. Colonel


    Posts : 492
    Join date : 2009-02-22
    Location : Montreal

    Forum/Clan/Server thought Empty Re: Forum/Clan/Server thought

    Post  Cpt.IRON Mon Oct 15, 2012 1:06 pm

    anyway on va voir a la sortie du jeux ce qui va se passer.

    le clan vie encore une période creuse, va faloir se relever et etre stronger than ever
    =LBC=Colonel
    =LBC=Colonel
    Sergeant
    Sergeant


    Posts : 40
    Join date : 2009-02-20
    Age : 58
    Location : jonquiere,Qc

    Forum/Clan/Server thought Empty Re: Forum/Clan/Server thought

    Post  =LBC=Colonel Mon Oct 15, 2012 8:49 pm

    moi vas etre pret pour le nouveau jeux,,,experant vous voir la tronche,,,suis toujours vivant,,,héhéhéhéhé

    Sponsored content


    Forum/Clan/Server thought Empty Re: Forum/Clan/Server thought

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Thu Mar 28, 2024 6:14 pm